sâmbătă, 24 martie 2012

John Pugh la lucru

Pai... sall pt. tu! Este eu!
De obicei, intr-o postare, imi bat joc de cine stie ce.
Dar azi, am un oarecare feeling cultural in mine.
Mikey THC: wtf?
Simples:WTF?
Para: Cine esti tu si ce-ai facut cu Jumbo?
Cum spuneam, astazi ma simt artist.
Si, desi Para Necoapta voia sa va arate aceasta arta fantastica, 
am ajuns aici primul.
E vorba despre John Pugh, un artist care face picturi murale tridimensionale.

Apropo, titlurile date picturilor sunt date de mine, asa, din respect >:).

Ciordila!
 
 Aaaa! Coloanele trebuiau afara!

Trei copii in asteptarea mortii

O cafenea falimentara
 
Vitelul la poarta noua

Vaporasul din sticla de vodka


Repet, toate acestea sunt picturi murale, facute pe peretii cladirilor.


Ia loc daca poti

Fuse si se duse.
Sa fiu sincer, arta Perei noastre arhi-cunoscute si postul meu de azi
m-au inspirat.
Asa ca, am de gand sa mai fac unele desenashe animate din cand in gand.
Am aflat (de la anunturi) ca si Simple's vrea sa faca niste animatii.
Ar fi trebuit sa ma intrebe si pe mine!
Dar, oricum, abia astept sa le vad pe ale lui.
Ale mele oricum nu vor fi de cine stie ce profesionalism, ci vor
veni ca supliment la emisiune. Insa, voi avea grija sa le piperez cu umor.
Pana data viitoare....
O zi nebuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu