luni, 14 noiembrie 2011

Desene cu talent

Sall pt. tu, este EU!
V-am spus ca Mikey e un gamer pasionat si nu am mintit deloc. Pana doua alta, am si eu ceva pentru voi.
Mikey, cum e el pasionat de jocuri, mai primeste din cand in cand si virusi.
 Oricum, s-a pus sa ma intrebe intr-o zi care este cel mai rau virus pe care il poti primi. Asta m-a
pus pe ganduri. Mi s-a parut ca e o intrebare imposibila....
asta pana am vazut ce virusi poate crea un program de animatie sau un movie maker.
Luati si voi, nu sunt contagiosi:

Partea a doua:

Si, desi a devenit incredibil BetisoareMan asta, avem si partea a 111-a:
Asa ca, data viitoare cand daunluadati ceva de pe net, aveti grija sa nu vina cu The Chosen One la pachet.
Asa ca, nu-i bai, raspanditi sticluta mea, pe la prieteni, bunici, pisici, dati share pe facebook, dati like pe unde o mai fi, si sa ne vedem cu rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu