sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Epic ad

Pai... sall pt. tu, este eu!
DA, stiu ca de 3 postari incoace o tin una si rea cu reclamele, dar sunt atatea advertisuri
anapoda, incat e greu sa te saturi.
                 Adika... as putea sa va arat reclama asta cu un Yeti care livreaza pizza.....                 
sau reclama asta despre ce fac noaptea un baton de ciocolata si o gogoasa....
ma rog, ar fi si aia in care un dots intalneste un aborigen....
dar de ce vi le-as arata? Am ceva mai bun!
Probabil ca ati vazut multe lucruri cu oameni grasi pe care sa mi le mentionati...
dar, cum as putea rezista reclamei urmatoare? Adik, nici macar nu sunt sigur la ce face reclama...
O fi reclama la vreun agent de slabire...?
Sau la scutece marimea XXXXXXXXXLXXXL?
Probabil ca nu vom afla niciodata.
Si, in afara de asta, de obicei mananci pe gura, nu prin... dos. Sau... poate il.... caca ala mare pe ala mic pe gura intr-una din zilele urmatoare. Va tin eu la curent... ca dak nu...
 
IN FINE, as vrea sa va mai arat si copiii astia de la ,,Pieile rosii" care se intalnesc cu un bou.
LITERALMENTE.
Imi pare nespus de rau, dar... sa fim seriosi. Reclama asta spune totul pentru ea insasi.
Asa ca... ce v-as mai putea spune...
Noapte buna lume! Dati share pe Facebuci, raspanditi Sticluta pe la prieteni, bunici, pisici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu