luni, 7 noiembrie 2011

De inceput...(& reclame)

Pai... sall pt. tu!  Este eu!
Ce cautati pe blogul meu?.... In fine...IN FINE...1n 71ne... Hai sa vedeti, am facut blogu asta
ca sa afisez chestii smechere, shukare, amuzante, cool, rocking, sucker, rocker, joker, fucker....etcetera, etc.
Dar astea-s DETALII. Detaliile nu-s importante.
Oricum,  cred ca cu.... ca cu?! CA Cu...CACu..... vai ce-mi place limba romana! In fine, cred ca cu
totii am vazut macar o data reclame tampite,.... idioate,.... cretine,... handicapate,...toparlane,...etcetera,... etc.
Ca de exemplu reclama de la Skittles: ,,Feel the rainbow! Taste the rainbow!...ZBANG! a venit maimutaaa...".
Dar sunt ferm convins ca nu ati vazut reclame ca cele vazute de mine. De exemplu, cred ca vi s-a 
intamplat macar o data sa mergeti pe strada si sa va intrebe cineva:,, Nu va suparati, unde e strada  Xulescu?" si l-ati refuzat. Dar sunt ferm convins ca nu l-ati refuzat ASA...


Ei, bine macar ca tipa nu avea un pistol.... sau o grenada :)).
Ma rog, inainte sa plec, as vrea sa va arat masina tuturor timpurilor...
-La Toyota, masina mica rastoarna gardul mare
-la Toyota, laptele vacilor zboara intotdeauna spre sud...
Dar, cam asta a fost... Nu uitati sa dat share, sa ma imprastiati pe la rude, bunici pisici.
.....
A, da. Pana data viitoare, sa-mi ziceti si mie ce vrea chestia asta sa fie:





Un comentariu: