marți, 22 noiembrie 2011

7 miliarde

Dupa cum stiti, 
sall pt. tu
Pai... sall pt. tu! Este eu!
Scuze pentru toate tate taieturile, dar mi-e lene sa sterg.
Oricum, dupa cum stiti, acum ceva timp, populatia pamantului a atins fabulosul prag de 7 miliarde!
 
In fine, suntem cu 1 mai multi de cat eram inainte (6.999.999.999 persoane).
Dar, pana la urma, e bine! Nu e ca si cum am ramane asa de multi.....
Adik, se pot intampla multe chestii ca sa nu mai se nasca asa multi copii: razboaie,..... inundatii,.....
tornade,.....buci,..... cutremure,..... prezervative...... ziceam si eu.
Oricum, dak vreti sa va aflati numarul printre locuitorii planetei, 
apasati pe p*la:
Dar, atat avui chef sa va zic, asa k ne vedem, cand oi avea chef. Pana atunci:

          Dati-mi like, dati-mi share,
    Fara glume poponare,
     Dati pe la bunici, pisici,
 Pe la prieteni si arici.

Sa ne vedem cu rau! La peste cateva zile si la mai mare!

Un comentariu:

  1. Hai ca stiu ca sunteti peste 300 de oameni din statistici, da nici unu nu comentati, nu reactii, nimik. Hai, oameni rai!

    RăspundețiȘtergere