duminică, 13 noiembrie 2011

Noutati

Sall pt. tu... este eu!
Ahh, sorry ca nu am aparut mai devreme. Mikey THC e noul meu partener pe acest blog.
E  umpic cam sadic, si un gamer pasionat, de shootere in special, dar sunt sigur ca va vor placea
postarile lui. In primul rand, as vrea sa-mi cer scuze in numele lui.... e nou in industrie.... trebuia sa-i zic ca, dak
vrea sa puna filme, le pune integral, nu tranteste linkul. Si, in mod normal, trebuie sa-ti si bati joc de film.
Oricum, uitati filmul la care se referea(are el o manie a pisicilor):
Ca o exceptie, o sa-l las pe el sa-si bata joc de filmu  asta.
Eu am altceva ce as vrea sa vedeti. Tocmai am developat: Sticluta lui Jumbo-Filmul.
Il puteti gasi pe youtube si la toate chioscurile de presa in zilele de 30-31 februarie. Dar, il puteti  gasi si aici:
Fiindca in film va gasiti doza obisnuita, e tot drogul pe care il primiti azi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu