luni, 9 aprilie 2012

Me gusta

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Sper ca v-ati facut bagajele, pentru ca in curand vine Pastele!
Si, bineinteles, blogul va fi super-decorat si vom avea postari 
Easter-themed.
Totusi, pana acum nu mi-a venit nici o idee despre un film special de Paste,
asa ca sa nu aveti asteptari prea mari.
Apropo, la multi ani tuturor herbofililor pt. ieri! (adik La multi ani de Florii!)
A, inca ceva. Eu nu sunt pasionat doar de filme.
Desi pasiunea mea number 1 ESTE cinematografia,
mie imi cam place arta digitala in general.
Chiar daca nu sunt un desenator slash pictor prea talentat,
sunt un destul de bun fotograf.
Si m-am gandit, ce-ar fi sa imi fac o colectie de fotografii artistice
FACUTE EXCLUSIV DE MINE,
si sa o si public?
Asa ca, atunci cand voi strange un numar decent de fotografii,
asta voi face.
 Apoi, in timp, o voi mai completa.
................
Dupa cum stiti, cu totii aici pe blog suntem mari fani ai carnatului 
cu fatza de om. (adik Me Gusta)
Daca nu esti un fan al lui, apasa ctrl+w si te lamuresti.
Oricum, azi as vrea sa vi-l arat pe Me Gusta in cateva ipostaze in care nu cred
ca l-ati mai vazut:

La o cafea
  
Rau de masina

Meow Gusta


Me Gusta presedinte!
 

Si atat pentru azi! Eu sunt Jumbo, iar voi tocmai v-ati imbatat
cu picu din Sticluta!
O zi nebuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu