marți, 17 aprilie 2012

Inca si inca

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Si as vrea sa va fac cateva anunturi.
In primul rand, blogul se inchide.














































Hai ma ca glumeam. Cum sa se inchida? :))
Ce credeti, ca va las sa scapati de mine?
Acum adevaratele anunturi.
In primul rand, am afisat aici, undeva in dreapta, o lista cu niste site-uri 
pe care le frecventez si care mi se par: unele utile, insa majoritatea
absolut geniale. Le mai suplimentam noi in timp, cand e cazul.
...
Apoi, am surprins ieri o zi cu nori absolut geniali, si am mai pozat.
Hevindent, mi-a fost lene sa le urc, asa ca le-am urcat azi.
Si, sunt absolut spectaculoase. Uitati-va numai la asta:
 Nu uitati, eu NU editez NICIODATA pozele, sunt suta la suta naturale.
A, si maine sper sa pun mai pe dupa-amiaza seara, inca un episod din 
mini serialul nostru  and stuff.
Si atat pentru azi. And stuff.
Eu sunt Jumbo, iar voi iar sunteti beti crita ca v-ati coborat in sticluta.
O zi nebuna!
AND STUFF.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu