sâmbătă, 28 aprilie 2012

Poze, gaming si bashkalie

Pai... sall pt tu! Este eu!
Stiu ca cu totii asteptati cu sufletul la molari aparitia Gaming Show-ului.
Si va pot spune:
1)Chiar acum cand scriu eu, Simple's si Mikey THC filmeaza. 
(28.04.2012, ora 20:00)
2)Episodul va aparea foarte curand, poate chiar in cateva ore.
Depinde cat de repede decurge editarea.
3)Pana atunci, am sa va mai consolez cu niste vesti:
  • Bashkalie este anulat. Bine, nu complet, dar il modific. Chiar daca va ramane acelasi tip de animatie, modific MULT modul de aparitie, plotul si astea. Evident, chestia cu bancurile era plictisitoare. Si, sa stiti, a fost un experiment (esuat). 
  • Probabil, continuarea Bashkaliei vine maine sau poimaine peste voi. Veti vedea, va fi aproape total altceva. Si inca ceva MULT mai bun.
  • Astazi, in aceasta postare epica, va zic cele ce urmeaza:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:
Dupa cum stiti, penarele pe care le cumperi de obicei vin echipate.
Ei bine, iata cel mai epic fail in materie de asa ceva:
Cea mai subtire penita de stilou ever! :))
...
Astia cu toate firmele lor! Au ramas complet fara originalitate!
Dupa ce au vazut ce grandiosi suntem noi cu SticlutaLuiJumbo, ce s-au gandit...
Handi(capat) :Hmm, succesul se trage de la nume.
Asa ca au facut o linie de iaurturi Jumbo:
Si da, poza e facuta de mine cu telefonul, chiar in Jumbo Studios. :))
Cautand pe net, am mai gasit si alti tipi lipsiti de originalitate.
Restaurantul Jumbo:

Pastile Jumbo:

Pana si McJumbo!

NERUSINARE!
BLASFEMEIE!
pardon, BLASFEMIE!
AND STUFF!
FOAMETE!
...
Ah, da, si am mai facut ceva util and stuff in aceasta dupa-amiaza.
Am mai completat colectia de poze artistice cu alte 6 poze geniale.
Mostra voastra:
 Siiiiii, atat in asteptare Gaming Show-ului, a Bashkaliei and stuff...
Pana data viitoare...
O ZI NEBUNA!
 and stuff, dak tot veni vorba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu