joi, 24 noiembrie 2011

Traducere

Pai... sall pt. tu! Este eu!

DA, stiu ca am zis ca nu mai pun reclame, dar din nou, nu m-am putut abtine.
Exista multe chestii straine care in limba romana suna..... ****, dar nu te poti plictisi prea usor.
Un exemplu excelent ar fi cantecelul asta al unor fetite f*tangii, care se joaca
de-a..... Trasu de p*la. Si, deoarece cantecelul e in spaniola, am fost grijuliu si v-am gasit p net
si traducerea. BINE, nu e traducerea adevarata, dar cantecu chiar asa suna!
Ce fetite dragalase, asta pana incep sa....... lasati, stiti la ce ma refer.
Dar atat am avut CHEFir sa va arat, asa ca sa ne vedem data din nou si inca o data randul trecut.
Asa k, dati share pe Facebook, tweetuiti, raspanditi Sticluta pe la cine vrea maduva voastra!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu