marți, 8 noiembrie 2011

Reclame

Pai... sal pt. tu, este eu!
Probabil ca va amintiti (asta dak nu sunteti nebuni,... sonati,....amnezici,...tacaniti,...alienati...) de
toate comentariile mele de mai devreme despre ANUMITE reclame. Ei bine, 
am revenit cu noua portie de astfel de chestiuni. Vreau sa zic, sunt atatea reclame cu calitatile enumerate in postul de mai devreme, incat e greu sa te limitezi doar la o singura postare.

Mancati cereale? Da, nu,.. nu  conteaza. V-ati simtit vreodata atat de infometati incat a-ti rupe pana si hainele persoanei de langa voi.... LITERALMENTE? Sper ca nu...
Adika, ala micu mai avea umpic si exploda de la buric in jos.....
Sauuu.... o fi vrut sa cheme restul bandei.... sau pe indieni.... prin unde ultrasonice?
IN FINE. Nu stiu ce fel de ciumpalac de parinte tre sa fii sa bagi atatia steroizi intr-un copil ca sa faca asa...

A, da, si as mai vrea sa va arat si pe tipii astia... Stiti... 2 benzi din est-sud-est-nord-vest-ul salbatic  intr-o
confruntare incrancenata pana la... matoleala...
Bineeee... cand am vazut prima oara clipul, mie mi-a zburat mintea la alt deschizator de sticle...
stiti.... down down down down.
Si asta-i fu cam tot.... dati share pe facebook.... raspanditi Sticluta mea... pe la prieteni, bunici, pisici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu