joi, 17 noiembrie 2011

Buldogul

Sall pt. tu! Este eu!
In primul rand, vreau sa va zic ca Dorel cred ca va deveni o tema permanenta pe acest blog.
In al doilea rand, eu nu cred ca mai mananc rosii.
In al treilea rand, am gasit ceva ce v-ar putea interesa.... E despre dulceata asta de copil si catelusul schiop.
Ceea ce mi se pare aiurea e ca, dupa ce ca cainele.... CA CAinele, ... CACAinele.... ce-mi place limba
romana.... dupa ce ca cainele ala f*te covorul ala direct in tesatura, il indeamna pe bietu
copil sa faca la fel.
Sau, na, poate
In  fine, se poate si altceva. Poate cainele ala ii arata copilului cum sa se masturbeze eficient.
Sau cum sa lase o dara de 3 metri de rahat pe toate gigolismele de pe
podea. Oricum, video-ul asta e de nota: 
sapte sute patruzeci de milioane doua sute cincizeci si sase de mii patru sute treizeci si unu.
Dar, pana data viitoare mai e, asa ca dati share pe facebook, comentati si
puneti sticluta mea si la gura altor alcoolisti (bunici, pisici, amanta... d-astea)

UPDATE: Apropo, sper ca va place noua interfata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu