miercuri, 30 noiembrie 2011

Orar, minutar, zilar & sugaci

Pai... sall pt. tu, este eu!
Ce-ati mai fakut, bosimanilor?
EU? Pai,...... eu,..... nu multe. Mi-am evaluat timpul.
NU, nu v-ati prins. Mi-am facut o statistica cu tot ce fac intr-o zi.
Si iata ce rezultate au ieshit:
---------------------------------------------------------------------
-somn: 15 ore-
-mic dejun+pranz+cina: 6 ore-
-bloguit:2 ore-
-f*tut:4 ore-
-pierdut momente: 8 ore-
-stat degeaba: 6 ore-
-frecat menta:1,5 ore-
-aruncatul cu privirea: 3 ore-
-leneveala:7 ore-
----------------------------------------------------------------------
TOTAL: 24 ore
.................
Nu stiu, parerea mea e ca am o viata prea activa.
Zau, ar trebui sa ma odihnesc mai mult!

Oricum, ca sa nu va plictisiti, dandu-ma cu mausul,
am mai gasit ceva sa digerati pana data viitoare. E vorba despre 2 gemeni care
discuta in sugageasca despre c*rve:
Probabil ca intr-o editie viitoare voi gasi de cuviinta sa va traduc ce zic ei in romana.
Dar pana atunci, cumparati-va un dictionar ,,Sugaci-drogat" si vedeti ce inseamna.
Asa ca,
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pishu, kaka, maca, taca
Sa v-o trageti cu dadaca.
Dati pe la bunici, pisici
Ca mi-au dat muie-n cipici.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pana data viitoare,
Sa intrati nu are rost
decat dak-i capu prost.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu