joi, 1 decembrie 2011

1 decembrie

Pai.... sall pt. tu! E Ziua Nationala!
Cu totii ne bucuram azi, 1 decembrie. E ziua noastra a tuturor!
Si de ce nu ne-am bucura! Suntem unul dintre cele mai bune popoare din lume!
Probabil ca suntem cei mai destepti,.... cei mai frumosi,.... cei mai inventivi,....
cei mai  tupeisti,.... cei mai f*tangii (da, si asta e calitate),.... cei mai cei dintre cei mai cei!
CUM NU? NU SUNTEM?!?!?  Ba da, va zic sigur ca suntem cei mai in orice.
Cum nu? NU?! Deci nu ma credeti. Bine.... bine.... rau...... m*ie.....
Dak nu ma credeti, atunci am sa va demonstrez ca noi, romanii, suntem cei mai buni, oricata publicitate
negativa ni s-ar face. Cum? Pai, sunt doua variante:
  • prima varianta: sa arat cati romani ca lumea exista!
  • a doua varianta: sa arat ca strainii sunt mai prosti ca noi!
Iar eu, evident, am sa aleg a doua varianta.
De acum si pana la Craciun, doar asta am sa fac. Va voi arata ca toti strainii deopotriva sunt mai
prosti ca noi.

As fi inceput aceasta serie de ,,Romanii sunt mai buni ca tine" cu rusii... dar asta a facut deja Mikey THC
intr-una din seriile sale trecute (,,News din mama Rusie"..... merita vazuta).
Oricum, care credeti ca e cea mai ridicola natie de pe bila noastra terestra?
MDA, americanii.
Si ce mod mai bun de a-i contempla decat la ,,America are idioti"?
Mda, clar sintem mai buni.
Asa k, dati pe la feisbuc, tuitar, hai faiv, familie, prieteni, c*rve, stiti voi....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu