joi, 22 decembrie 2011

In zapada...(partea 1)

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Din nou, as vrea sa-mi cer scuze ca nu am mai oferit hrana intelectuala in ultimele 3 zile.
Si, cum as putea sa arat mai bine faptul ca imi pare rau decat cu o postare in mai
multe parti...?
Oricum, pt aceasta prima parte, as vrea sa va arat intai doua filmulete,
care aduna cele mai tari accidente in zapada din toate timpurile:
Clar cele mai tari accidente pe care le-am vazut vreodata.
...
Apoi, as vrea sa va arat un tunel foarte smecher facut de cativa pusti. Pe pariu ca nu
puteti face unul la fel de mare?
Si dak credeti ca asta e tare, ia uitati-va voi la ce fort si-au facut cei din Manitoba:
La castelul asta ii mai lipsesc indiene fara sutiene la baza toboganului si un automat de
prezervative si e perfect.
.....
Dar asta-i tot, ca mie somn, asa k noapte rea! [si plina de cosmaruri:)!]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu