miercuri, 21 decembrie 2011

CPO! (sau Christmas Party On!)

Pai... sall pt. tu! Este eu!
In primul rand, as vrea sa-mi cer scuze ca nu mi-am mai aratat mutra pe aici
in ultimele 3 zile. Am avut multa treaba.
In al doilea rand, asa cum v-am promis, petrecerea de Craciun a inceput oficial!
In al treilea rand, as vrea sa va zic ca m-am hotarat ce pagina voi adauga la blog.
O pagina cu recomandari!
Si, in al patrulea rand, cu ocazia inceperii petrecerii, as vrea sa va arat urmatorul filmulet. Ati auzit
vreodata expresia ,,moartea in vacanta"? Ei bine, akm va voi arata ce face cu adevarat 
in vacantza (sau cum moare moartea.....sa mori tu?):
Sper ca v-a placut, caci mie mi s-a parut foarte simpatic.
Oricum, atat pentru azi.
Maine s-ar putea sa nu ne vedem. Dar va las pe mainile lui Mikey THC.
Auguri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu