miercuri, 28 decembrie 2011

Compilatiuni

Pai... sall pt tu! Este eu!
Ce mai faceti lume? Mikey a ajuns la parter. Cu liftul, bineinteles.
...
In ciuda a ce imi place sa va arat de obicei, azi va voi arata cateva ,, compilations" de filme amuzante.
Primul vine de la Alin Caianu, si se intituleaza foarte nesugestiv si total nepotrivit. ,,Oameni prosti"...
Fata aia se simtea atat de libera! DE FUSTA!
Aia fie era beata, fie drogata, fie amandoua, fie pitipoanca, fie curva, fie toate patru, fie fustangie
fara S, fie toate treizeci si doua de mai sus.
...
Urmatoarea compilatie (si, da, acest cuvant nu exista in DEX) este de la CRIVACC, sau
crivaca, sau ceva asemanator... 5 minute de poze chiar haioase!
Dar atat astazi am eu,
Ca doar nu sunt in turneu,
Am plecat ca sa ma cac,
O s-o fac direct in lac.
Asa pasari eu omor,
Pesti si chiar un lipitor.
Iar de vreti ca sa revin,
Dati-mi share, si bere, vin,
Si daca ma suparati,
O sa va treziti futati.
Chiar daca ma ia cacare,
Pentru voi e o intrebare:
Intrebarea-i chiar asa:
Cum e fata aceea?
(ma refer la cea careia i-a zburat fusta)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu