joi, 8 decembrie 2011

Japonez

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Ce-ati mai facut? Gica, ai mai dres mielu cu bossu ala? Normal ca nu.
Ce v-as putea zice eu voua? Toate-s vechi, toate-s vechi.
Mikey THC freaca menta tot la tub....
Stocu de tras pe nas e tot golit si spart...
Eu zic tot sall pt. tu.....
Oricum, plimbandu-ma pe bulevardul Goagal colt cu Iu Tub, printre popoarele (si
poponarele) lumii, am mai gasit ceva sa regurgitati.
Cu totii auzim zilnic: mama ce misto e Toyota!(chiar e misto, dak va uitati la film,
veti vedea). Adik, pana si sfarcurile iubitei tale vor ajunge made in China.
Dar oare ce face Gheorghe, cand, obosit, satul si f*cked de toate japonismele astea, se
decide sa iti demonstreze ca japonezii nu-s mai buni ca romanii? Pai... normal,
o trimite pe matusa-ta sa-i faca vizite la sanatoriu.
Personal, mi se pare ca ideea lui Gheorghe e geniala.
Adk, imagineaza-ti ca esti japonez. Iti sapi cu tarnacopul in nas, in cautare de aur. Si atunci,
apare prietena pe care tocmai ai inselat-o.
Romanul: ar folosi un prezervativ.
Japonezul: face parkour in cautarea usii.
Dar ce sa le faci la japonezii astia?
In fine,
Acum se va opri lumina,
Si mult o sa-i injur,
Pe cei de la Electrica,
O sa-i f*t in c*r.
Asa k, sa ne vedem cand ne-om vedea, si pa!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu