joi, 29 decembrie 2011

Quiz

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Abia asteptam sa va mai vad. Sau sa va scriu... sau cevaa. Oricum, va dau vesti bune.
Ieri am facut o plimbare cu elicopterul! Si a fost foarte misto!
IN FINE, in afara faptului ca, dupa 10 minute de zbor, pilotul era super-siktirit, caci avea
o suta de butoane colorate, si eu le-am incercat pe toate. Cel mai misto a fost butonul pentru
stergatoare. Pentru ca le-am dat la viteza mare, s-au desprins si au cazut. (ups)
IN FINE, si in afara faptului ca am borat de la altitudine si am lasat astfel o dara verde
in stratul de ozon. (ups)
IN FINE, si in afara faptului ca am lipit guma de mestecat pe scaunul pilotului cand 
nu se uita. Si nu a fost incantat cand a vazut comfortul moale & mentolat
in  care s-a asezat. (hopa)
Dar a fost bine.
...
In alta ordine de idei, am facut pentru voi un test, ca sa vedem cat de amuzanti sunteti!
E aici.
...
..
.
..
...
....
.....
......
.....
....
...
..
.
..
...
Dar, impreuna cu ADN-ul, sau DNA-ul de mai sus, atat am azi pentru voi, chiar
daca e neobisnuit sa nu am clipuri.
Hai nb!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu