sâmbătă, 17 decembrie 2011

Animale in retard

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Mda..... Mikey THC cam are dreptate. Desi blogul asta e foarte vizitat (stiu
de la statistici, pe care nu le afisez decat din cand in cand), canalul nostru de Youtube e gol.
0 subscribe-ari. ZERO. NUL. NADA. NIMIK! ADIKA, WTF? (de data asta ESTE ,,What The Fuck?"
nu Wedea-Te-as Futut). Hai intrati si pe Youtube, asa, sa-mi faceti o placere.
.........................
Oricum, astazi as vrea sa va arat, fara alte prezentari, o lama retardata, pe
doua picioroange atarnata.
Si, ca sa va mai inveselesc, un urs polar asemanator:
Tare, nu? :))
Mai erau si un cal si un elefant care fac tot asa acolo de unde le-am luat pe astea.
Dar elefantul si calul au fost folosite de Doza de Has si de Ro Comedy, iar mie nu-mi
place sa copiez.
Oricum, bonus, uitati un Hitler molau care merge pe picioarele din cur de
dupa usa:
Si, urmatorul filmulet reprezinta cele mai bune 26 de secunde pe care le vei avea azi.
Adik Justin Bieber in carje! :))
Ahhh, ce satisfactie!
Dar atat cu animalele din epoca de chirpici, asa k imi iau ,,Hai pa!"-ul de rigoare si plec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu