sâmbătă, 31 decembrie 2011

Miezul noptii

Pai... sall pt. tu! Este Anul Nou!
DA, stiu ca am spus ca nu ne mai vedem pana la 1 ianuarie. Dar, tehnic, acum, la
ora 00:00,(da, acum cand fac postarea, ESTE ora 0, nu 
va luati dupa ceasul postarii, e defect)
cand trecem din 2011 in 2012, suntem la granita, deci nu am mintit.
Si nici nu m-am putut abtine.
Si, DA, stiu ca am mai facut deja asta, dar as vrea sa o mai fac oricum.
Va amintiti ca pe 30 am facut o postare-poezie, in care am ,,recapitulat"
anul 2011. Ei bine, as vrea sa vedeti o recapitulare adevarata:
Chiar frumos.
Si asa a trecut anul 2011!
Ehhhh.... dar in 2012?
Pai... o sa incep prin a spune ce voi face eu in 2012!:
  • mutarea lui Mikey THC cateva etaje mai jos;
  • adaugarea a cativa scriitori noi pe blog;
  • as vrea sa fac mult mai multe filme; sa speram ca am timp!
  • cred ca voi schimba interfata, dar cine stie?
  • sa implinim 2000 utilizatori;
Si multe altele.
Dar eu snt un tip spontan, asa k vom vedea noi.
In alte stiri, pagina de Game Cheats.... e inca pe tusa.
Dar va aparea in curand.
Si sincer sper ca Mikey THC se va ocupa de ea, caci, recunosc, nu ma prea pricep.
Dar, atata postare pentru aceasta zi acest an, asa k sa va vad sanatosi si fericiti in 2012!
Si, daca nu va cer prea mult, raspundeti in sectiunea de comenturi sau pe adresa:
jumbosticla@yahoo.com
la intrebarea ..... anului:
Ce v-a placut cel mai mult in 2011 si... de ce?
Si, cam atat, asa ca ne vedem la anu si... pai.... hai pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu