vineri, 30 decembrie 2011

Anul 2011

Pai... sall pt tu! Este eu!
O suna ca un cliseu,
Dar eu trebui sa va zic,
Anul asta a fost mic.
Si asa el a trecut,
Multe boacane-am facut,
Si maine se sfarseste,
Asa, cat a-i zice peste.
Anu acest s-au intamplat,
Multe lucruri de rahat:
Domnul Jobs chiar a murit,
Chiar a fost inlocuit;
Amy Winehouse, decedata,
Tragea pe nas, era sedata;
Harry Potter s-a sfarsit;
Un tsunami a lovit
Micuta Japonie.
Cutremure au fost, la greu,
Si vor mai fi, stiu eu.
La NASA s-au plictisit,
Cosmonoii au racit,
Si au hotarat asa,
Sa inchida racheta.
In Vancouver au mai fost,
Incendii at any cost,
Si violenta, cata vrei,
S-au sfasiat ca niste lei.
S-a terminat cu binLaden,
Pipiden si Cacaden.
Au mai fost multe prostii
Pe toate, cum sa le stii?
,,Dara sa nu disperati!
Mai putem fi ajutati!
Mai e timp sa ne-ndreptam!
Inca n-o sa ne cacam!"
Spun ei la Observator,
Zic minciuni, cu toti in cor,
Si va spun eu ce-o sa fie:
Boc va purta palarie,
Iar voi plecati,
Va alarmati!
Dar griji nu sunt sa va faceti,
Nici n-are rost sa va bateti,
Caci mai e timp sa ii f*t,
Si s-o luam de la inceput! :))
Caci nu ne mai vedem pana in 2012, va zic:
Sa aveti un an nou fericit! La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu