vineri, 11 mai 2012

O postare cel putin interesanta

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Desi astazi am filmat mare parte din noul episod din serialul vostru
preferat, nu va pot oferi un trailer (n-am apucat sa montez nimic),
si aproape ca nu va pot da nici un sneak peek.
Dar va pot spune ca episodul se va numi:
SticlutaLuiJumbo-Ep. 7 Sughitz.
Asa ca m-am gandit sa mai postez niste chestii interesante, 
ca doar de-aia e blog.
Asa ca let's go on. And stuff.
...
Hyundai i30, noul model conceput de ei,
a fost testat in cel mai adecvat mod posibil la capitolul rezistenta.
Adica a fost testat de copii, dar.... nu copii de om.
Nu mai putin de 40 de babuini au fost lasati in voie o zi intreaga sa se joace 
cu noul model. Conform maimutoiului caruia i-a venit ideea, (idee
desteapta de altfel) maimutele sunt experte in stricat si distrus, chiar mai 
ceva ca niste copii mici. Si de-aia sunt cele mai bune in masura sa 
testeze rezistenta masinii.
CITAT:"Maimuţele din parc sunt foarte bune în a descoperi punctele slabe ale maşinilor. Ele trag de orice, se îndeamnă una pe alta să tragă de părţi detaşabile până acestea se rup"
Rezultatul dupa 10 ore:
Un opritor cauciucat de la usa desfacut
Cateva zgarieturi
Muscaturi pe volan.

Mdap! O masina chiar rezistenta.
Eu o testam folosind un elefant, da ma rog.
Fiecare cu geniul sau briliant.
....
A, da, si a aparut si tara noastra pe un site de comedie.
Cu o statuie oarecum ciudata.
Meanwhile in Romania a hidious statue appears!
Daca stie careva UNDE e statuia (e in tara noastra, dar unde?!), sa
imi zica si mie. Vreau si eu s-o vad.
...
Si, in incheiere(a fermoarului) va voi arata un comic.
Para: STAI CE CE CE?! Asta-i sectorul meu!
Eu:Nu mai, stai chill.
E doar un comic gasit pe 9gag, haios, pe care voiam sa vi-l arat.
Ruined childhood... Or not.
...
Si atat pentru azi.
Sa aveti... da, ati ghicit:
O ZI NEBUNA!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu