marți, 22 mai 2012

Un comic de-al meu,un comic de-al tau..

Salut parosii!Sunt para si am revenit cu niste comice,deoarece n-am mai postat de mult.
De data asta,o s-a va arat doua comice!
Unul facut de mine,si unul pe care l-am vazut pe 9gag,dar a fost prea tare ca sa nu vi-l arat!

Ala facut de mine:
(In clasa,am vorbit despre cum Suedia si Russia au votca buna..si prin Franta sunt destul de multe pere,sa stiti!)

Degustarea vinului,in stil traditional romano-moldovenesc!

















Acum sa v-a arat un comic care l-am gasit pe 9gag.Nu stiu de ce,dar papagalul asta are ceva magic in el sau ceva de genu,ca m-a facut sa rad vreo 15 minute fara oprire,si nu glumesc!a,si vedeti ca in franta sunt multe pere.


A da,si inainte sa v-a exprim opinia mea asupra cantitatii de pere din franta,as vrea sa v-a anunt ca
o sa fac cam de doua ori mai multe comice,cel putin luna asta,pentru ca am scapat de teza!!
(Chestia cu "cate pere sunt un franta" este un gand pe care din motive necunoscute
nu pot sa mi-l scot din cap.)


va urez o zi paroasa,sa aveti noroc si sa nu v-a rapeasca pedobear.
a da,si sa vizitati si voi franta,ca sunt multe pere acolo,si sunt destul de gustoase,dar chiar si asa,nu l-e mancati plz.


O zii paroasa!

me gusta


2 comentarii: