miercuri, 11 ianuarie 2012

Du a beral rol

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Sper ca v-a placut aventura pe linie (online), pentru ca am muncit
ceva.
Oricum, astazi nu vin cu filme.
Nu vin nici cu intamplari haioase.
Nu vin nici cu stiri.
Nu vin nici cu rime de pe cacastoare.
Tu: CE?! Nu ne batem joc de nimeni azi?!
Eu: Nu.
Tu: :p M*IE
O sa va intrebati daca m-am imbolnavit.
Pai... nu.
Dar tot ce vreau sa va arat azi sunt niste smecherii pe Google.
Tu: Aha! Deci pana la urma ne batem pastaia de cineva!
Eu: Aproximativ. Tehnic, doar in Google dam cu aschii.
Tu: Mai bine decat sa vorbesti despre prostituate cazute de la etaju 2, si apoi violate... :\
Eu: Pai.... ia-o in gura!
Tu: Ce?
Eu: .....amandina. ):p
Daaaar.... m-am luat cu vorba.
Google a introdus cateva smecherii, strict pentru divertisment
Introduceti urmatoarele chestii pe Google cu ,,ma simt norocos":
  1. Epic Google: Nu va faceti griji. Cand e pe cale sa sparga ecranul, o sa se opreasca din marit.
  2. Weenie Google: Pregatiti-va lupe.
  3. Google Gravity: Pana la urma, am spart serverele Google!
Si, BONUS, ca sa va ametesc, scrieti do a barrel roll pe Google 
pur si simplu. Fara sarci, fara nimic. Vedeti voi ce se intampla.
Dar atat fu(te) de zis, asa k eu ma retrag in vizuina curcii chele.
Prindeti un pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu