marți, 17 ianuarie 2012

Ia ghici.... mhm..... mda.... reclame

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Ce credeati, ca va las atat de mult timp fara reclame?
Stiti ca sunt preferatele mele!
Fara alte introduceri si penetrari, 
iata-l pe Darth Vader in weekend!

   
Uite asa faci un plictisitor meci de golf interesant.
Desi sincer, in scena asta m-as cam fi asteptat sa apara Kim Possible.
Sau Phineas si Ferb:)))
Cealalta reclama vorbeste singura.... deci... roll on!!

In locul pustiului, ma intorceam la prof, doar asa, de distractie,
si ii ziceam: Ciuda, ciuda ciuda ciuda ciuda ciuda! CIUDA! Fie-ti ciuda!
Si, eu nu as fi luat marul, as fi luat Snickers-ul ala anemic de langa.
Si nu as fi intrebat daca ma cunoaste, ci daca  vrea sa vada ce am intre...... (stiti voi)
Si nu i-as fi facut:
Ciuda, ciuda ciuda ciuda ciuda ciuda! CIUDA! Fie-ti ciuda!
, ci as fi plecat mandru ca un cocos la Craciun. 
Sau ca un pedofil virgin.
Sau ca un barbat la divort.
Sau ca un sadic ca spanzuratoare.
Sau ca un cuc dintr-un ceas, la ora 12 noaptea.
Sau ca un brad iarna.
Sau ca un...
Tu: OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOF!Dar 
mai fute-o o data cu astea!
...
Darrr... atat a fost de scris si blogerit pe azi, asa ca..... 
Chau!
P.S:EEEEE! Vedeti ca am mai gasit un salut de final!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu