vineri, 27 ianuarie 2012

Poezii de iarna

Pai.... sall pt. tu! Este eu! Si ning! 
tu: ce...cce faci?!
Eu: Ma dau cu chiatara pe derdelusul Transfagarasan. Doua puncte D!
Oricum, fara alte inflocituri, fiindca nu mi-am mai aratat latura poetica
pentru un timp, iata ce vreau sa va arat azi:
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Afara ninge linistit                                                         Afara ninge linistit
Si-n casa arde focul                                                       Si-n casa arde mama
Iar noi pe langa mama stand                 =>                    Tata se spanzura de horn
De mult uitaram jocul.                                                   Iar eu mai tai cu lama.
(George Cosbuc)                                                            (Jumbo)

,, Catelus cu paru' cret
sa ai jeepu' in cotet
si o vila cu piscina
Andreea Marin ca vecina
o lopata pentru bani
La Anu si la Multi Ani"
(Cineva)
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Nu uitati sa reveniti pe aici in weekend, caci voi veni cu o colectie 
de poezioare haioase. Nu de mine, ci adunate  de pe net de aceasta data.
Mega-pa!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu