luni, 23 ianuarie 2012

Tilifon

Pai....  sall pt. tu! Este eu!
Eu:Teodor Baconschi a fost dat jos de la sefia diplomatiei!
Tu:Hopa HOPA hopa HoPa hOpA hopa! Cine?!
Eu: Cum, nu-l stii pe Baconschi?
E asta:
[:::]
Tu: Lasa tu pozele ca iti gasesc pioneza la halat! Cine e tipu'?
Eu: Paiiiiiii..... ma mir ca nu ai auzit de Baconschi, dar o sa iti fac un
scurt istoric al sau:
''Teodor Baconschi, nascut ca Ghita Sunculitzescu, este originar din 
(Salam de) Sibiu, Jud. Iesi. La varsta de 10 ani, a devorat prima lui halca de
sunca, iar de atunci, consuma totul de la ursi si porci la struto-camile.
Desi a terminat scoala profi de macelari si mancaciosi,
in prezent, ocupatia lui este piarda slujbe de politician,
desi mai are inca o iubire secreta fata de doamna Meda Caroli.''
........................
In alte idei, unii cu inspiratie mai ejaculatoare au facut un telefon
special pentru batrani, ca sa nu mai aiba probleme cu tastele prea mici
si culorile orbitoare!
zT! Zt! zT! Cata rautate!
.....
Si, pentru ca stiu ca nimeni nu mai vrea sa vada 
daravele ciopartite
si mormintele lui Mihai Fricosu si Stefan cel Beat,

ia holbati-va la pisica asta.... cu diaree constipata. 
(precis pisica aia a ras mult. Rasul e cel mai bun laxativ. In caz
de manifestari neplacute, adresati-va lui Jumbo sau bagati un picior in
veceu.)

Dar.... mi-au obosit degetele, asa k noapte rea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu