luni, 30 ianuarie 2012

Pastele capetelor!

Pai.... sall pt tu!  Este eu!
DA, am terminat cu poezia.
Tu: Dar de ce,  mai sefu'?
       Doar nu ti s-a dus chefu...
       ...
Eu: Gura! Vreau sa zic tastele....
Oricum, as vrea sa va introduc putin in studiul geografiei. vreau sa zic, 
in studiul capetelor mari.
In primul rand, Pamantul e triunghiular.
Pardon, patrat.
...
 In al doilea rand, tre sa va zic ca nu ma intereseaza.
Eu azi vreau sa vorbesc despre.... capete.
Tu: Ahaaa :\
Eu: Ohhhh. Pricepi greu. Ce mai incoace si incolo, e vorba despre Insula Pastelui.
Localizata in Oceanul Pacific:
Mai precis asta e insula mea:
Si.... de ce as vrea sa vorbesc despre ea?
Mikey THC: Fiindca esti un labangiu tocilar preparat in sange...? :D
Eu: Nu!!!!
Tu: Fiindca esti un om cult, elegant si cu bun simt...?:D
Eu: Nu!!!! Doamne fereste!
Iepurasul de Paste: Fiindca .....
Eu: In primul rand: nu!!!! In al doilea rand, de cand toata lumea scrie 
pe blog? Iesi de aici, iepure Playbou!
In al treilea rand, as vrea sa va intreb, ce este renumit la Insula Pastelui?
Tu: Ouale colorate!
Eu: Mmmm.... nu! :\
Tu: Stiu! Cred ca pentru ouale colorate!
Eu: Nu! Oua colorate ai tu de o parte si de alta a carnatului!
E vorba despre capetele uriase.... stiti, capetele imense de piatra, sculptate
si asezate frumos pe plaja!
Ei bine, oamenii de stiinta au fost shokati sa afle ca nu le-a dat prin creier
sa sape pe sub ele. De ce...? Pai.... pentru ca au CORP!!!
Mhm...! Ca sa vezi!

 
Daca va uitati la a doua poza, veti observa ca polinezienii au 
morcovul cam micutz....
Si, dak o analizam cu atentie pe a treia, vom observa ca tipul
se tine de c*aie. Deci, exista doua variante:
  1. Laba+udatul fasolei
  2. Cineva se pregatea sa ii dea la bilutze.
Dar..... astea-s vestigiile mondiale de care am vrut sa imi bat joc.
Hai, k mi-ati facut capul-calendar.
Extra-pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu