marți, 21 februarie 2012

Cea mai masochista banda desenata

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Sper ca v-a placut mica mea emisiune. Caci de acum veti fi legati cu ghilotina
deasupra capului ca sa va uitati! >:))
...
Astazi as vrea sa va arat cel mai eficient echipaj de pompieri,.....
dak pompierii ar fi in topul angajatilor spalatoriei Baia Mare. (si baia mica)
Bai.... exista doar sapte miliarde sase sute patruzeci de milioane noua sute 
treizeci si doua de mii cinci sute sase posibilitati.
Dar, logic, doar doua posibile.
Varianta 1: Tipul de pe capota a tras un vant de primvara inflamabil
si au vrut sa previna incendierea chilotzeilor.
Varianta 2: Neeeeee.! Am o musca pe parbriz. FLEOSC!
....
Cealalta chestie rade de una singura de e insusi. 
Adica o pisica cu hemoroizi la creier.
Bine ca nu citea Can Can, ca iesea o Biblie.
...
Si atat pentru seara asta. Ne vedem cand am eu chef.
O zi nebuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu