miercuri, 8 februarie 2012

Star Wars The Phantom Menace 3D

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Cum va spuneam intr-o postare de mai de mult, Terra este patrata, 
de culoare mov cu galben si picacatele verzi.
Insa, nu e singura planeta locuita din Univers (probabil) si sigur vom 
interactiona cu vreun ALIENat (mintal) candva. (probabil)
Dar, reducand tocilaria sub nivelul de explozie a monitorului, va voi spune
lucrul pentru care am facut postarea. DA! Star Wars se intoarce!
Eu, personal, consider primele filme Star Wars, din secolul 
trecut, niste capodopere cinematografice fara adversar. (poate doar Phineas si Ferb :)) )
Si, multe dintre ele se afla printre preferatele mele. Asa ca, dupa mizeriile de desene
animate facute dupa originalele Star Wars, abia asteptam un film 
serios in care sa vad talentul de odinioara. Normal, il avem
la regie pe George Lucas, cel care a regizat si mult prea smecherele
razboaie pentru costita din sec trecut. Deci, e pe maine bune.
De fapt, filmul e un fel de sort of ceva de genul unei perfectionari
a Phantom Menace-ului din 1999. Dar, cum e in 3D, sigur va fi ceva 
La capitolul actorie ii avem Liam Neeson in rolul schizofrenicului nostru 
preferat,
pe Ewan McGregor in rolul celuilalt paranoic care imi place,
pe Natalie Portman in rolul vesnicei printese razBOInice,
pe ,,batranul" Jake Lloyd in rolul pustiului care are forta in mana 
stanga si coaie laser in mana dreapta,
si in alte roluri ii mai avem pe Ian McDiarmid, Pernilla August,  
Singurul punct slab al filmului e trailerul.
Pur si simplu, incearca sa ilustreze atmosfera de razboi intergalactic,
dar reuseste sa ilustreze doar cel mult un Yoda cam constipat.
Lasand insa acest neajuns, cu asa distributie, asa regizor si asa asteptari din
partea mea, o sa fiu primul care se inghesuie sa prinda un loc central
la cinema, si o punga Mamut de popcorn.
Si, chiar dak de obicei nu fac review-uri la filme, chiar vi-l recomand pe acesta.
Se presupune ca apare pe marile ecrane pe 10 februarie adik
peste 2 zile... dar la noi sigur apare mai tarziu. :((
Dar hai k am scris destul cat sa fac un roman. Movie-pa!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu