sâmbătă, 18 februarie 2012

Sticlutza bi-saptamanala

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Scuze ca n-am mai aparut de asa mult timp, dar am pus si eu tara la cale.
De luni, vom avea un serial bi-saptamanal.
De ce luni?
Pai.... vineri si sambata apar de obicei toate chestiile care te inveselesc.
Dar luni, cand trebuie sa mergi la lucru, dupa weekend, si arati asa:
cine te inveseleste? (ma rog, in afara de cainele /\ asta)
Raspuns: Sticluta lui Jumbo!
Din pacate,  nu am timp sa-l fac saptamanal, si de aceea va fi bi-saptamanal.
Pentru aceasta emisiune am facut propriul logo, propria serie de inceput si
propriul cantec original. Ca o avanpremiera, sa stiti ca melodia compusa de mn
(e doar un tune, dar e dragutz) se gaseste in channel-ul de Youtube.
...
In alte maruntzishuri, as vrea sa va anuntz, (desi probabil stiti deja)
ca am intampinat, dupa cum va tot amagesc de ceva vreme,
un nou scriitor pe blog: Simple's.
Sa-l primiti cu thumbs up (si nu numai thumbs) la capitolul postari.
Si pana luni, cand vom da arama pe mutra, stati in suspans. 
Sa avetzi o zi nebuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu