marți, 28 februarie 2012

Cel mai eficient mixer din lume!!!

BAAAAAAAUUUUUU!!!!!!
Tot n-ati scapat de mineeeeeee
Pai..din nou..am stat..si am searchuit...si am scris pana acuma "BAAAAAAUUUU!!!!Tot n-ati scapat de mineeeeeee
Pai..din nou..am stat..si am searchuit...si am scris pana acuma "
...asaaa...dupa ce v-am plictisit atata..vine vremea sa va si arat ceva "interesant"...
 Noul mixer chiar foarte eficient....alcatuit din..ei bine...(vine si vremea "testului" meu de o intrebare)...spuneti voi....

Pai...eficient nu?...si are un gust foarte bun...din moment ce s-a spart si oala si inauntru seamana cu ceva ce intra pe undeva si iese pe altundeva...stiti voi la ce ma refer...
Incercati si voi si vedeti ce corcitura va iese...desi nu va sfatuiesc:P
Hai usurati-va ca s-ar putea sa numai postez azi>:)
Pana atunci cand o sa revin si o sa va torturez din nou
Va urez...cojmaruri plakute in continuareee

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu