vineri, 10 februarie 2012

Masina devirginizata

Pai... sall pt. tu! Este eu!
Pe durata petrecerii animalelor, m-am gandit foarte bine
ca, NORMAL, sa se faca doar postari cu animale haioase.
...
Cand am vazut prima oara urmatorul filmulet, mi s-a sculat parul din nas
si am inceput sa strig, cu o mutra de Sauron (nu ca Sauron ar avea fatza),
ca e un mare C.C.T (Complement Circumstantial de Timp).
Dar am ascultat atent, si flocii sinusali s-au culcat la loc. Nu e fake.
Va imaginati ce stapan are...
 Prea mult! Prea mult! 0_0
...
Si... apropo de saci din astia ambulanti de slanina vaginala tinuta la cald
intre coaiele lui Pedobear
stiti ce face un rincoier.... pardon,,, rinocer, cand e in caldurex... pardon,
calduri! Offff... ruleaza clipu!

Uuuu... ce dubita sexy! 
...
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar atat pentru azi.
In speranta ca Pedobear nu e sub patul meu... ma duc sa ma culc!;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu