sâmbătă, 25 februarie 2012

TreiDe + nume

Pai... sall pt. tu! Este eu!
O sa radeti de mine (ca intotdeauna) dar astazi mi-au venit doua idei 
absolut geniale.
...
Am primit un oaresce proiect candva pentru a afla etimologia numelui meu.
Doar ca idee, Jumbo nu inseamna nimic :))
Insa, mi-am dat seama ca ar fi absolut genial sa fac o pagina la blog
cu etimologiile tuturor numelor romanesti.
Si credeti-ma, chiar va fi interesant.
....
Astazi, mi-am luat, asa, de ciuda, un ou Kinder Surprise.
Stiti, ala de ciocolata, cu o jucarie inauntru....
Ei bine, eu imi propuneam sa dau jucaria cuiva,.... ce sa fac eu cu ea?
Dar sa vedeti ce supriza a fost: o pereche de ochelari 3D, din aia
clasici,.... dar functioneaza!

  
Bineinteles, nu are sens sa te chinui cu ei ca sa vezi filme 3D acasa,
pe computer, dar pozele 3D, am aflat eu, sunt prea smechere astfel.
Asa ca, voi face si o pagina cu poze facute special sa le vezi in 3D cu ochelarii.
(cine nu are ochelari 3D, sorry!)
Si atat am vrut sa va mai zic..... O zi nebuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu